Partnerství
Kód:
MD/8/CERGE94 Název
originálu:
Behind every great man is a great manager Překlad názvu: V každém velkém člověku je skryt velký manažer Autor:
LEGER, Dimitry Elias Zdroj:
Fortune, 2000, roč. 142, č. 9, s. 403. Výtah:
Článek
vykresluje portrét pana Bena Horowitze, generálního ředitele firmy
Loudcloud, což je internetová firma. Jeho manažerský styl, který je odlišný
od stylu ostatních manažerů firem, které sídlí v Silicon Valley. Jeho
vztah s předsedou správní rady, panem Marcem Andreessenem. Důvody, proč
partnerství těchto dvou osobností funguje. Cíle firmy Loudcloud. Kód:
MD/8/CERGE95 Název
originálu:
Masataka Kurihara Překlad
názvu:
Pan Masataka Kurihara Autor:
FUJIMOTO, Kyoko Zdroj:
J@pan Inc., 2000, roč. 2, č. 10, s. 14. Výtah:
Interview
s panem Masatakou Kuriharou, presidentem a předsedou správní rady firmy
Gluegent, což je japonská firma, která se zabývá progresivními
technologiemi. Informace o jeho
stylu podnikání. Jak se stal vedoucím ve firmě, která se zabývá vývojem
softwaru a která je poskytovatelem internetových služeb v Japonsku. Pozadí
jeho kariéry. Služby a produkty,
které firma Gluegent nabízí. Partnerství mezi firmami Gluegent a Sybase. Kód:
MD/8/CERGE96 Název
originálu:
Money talks or partners walk Překlad názvu: Dobré účty dělají dobré přátele Autor:
MC CANN, Charles Zdroj:
Journal of Accountancy, 2000, roč. 190, č. 4, s. 51. Výtah:
Příspěvek
se zabývá způsoby finančního vypořádání mezi partnery v účetnických
firmách v USA. Zásady finančního vypořádání. Přehled strategií finanční
kompenzace. INSET - tři stupně jednání o finančním vypořádání od pana
Charlese Mc Canna. Kód:
MD/8/CERGE97 Název
originálu:
Kellogg, Disney link for promo Překlad názvu:
Společenství firem Kellogg a Walt Disney Co. Autor:
THOMPSON, Stephanie Zdroj:
Advertising Age, 2000, roč. 71, č. 43, s. 4. Výtah:
Rozebírá
se partnerství mezi firmami Kellogg Co. a Walt Disney Co., ve které vkládá
firma Kellog naděje na zvýšení odbytu svých obilninových produktů.
Skeptický názor obchodních partnerů a pozorovatelů z průmyslu. Podrobnosti
reklamní kampaně. Prodejní
statistika firmy Kellogg uzavřená dnem 10. září a srovnáni s konkurenční
firmou General Mills. Kód:
MD/8/CERGE98 Název
originálu:
Women weave success Překlad názvu: Ženy, které jsou úspěšné v textilním podnikání Autor:
SENEY, Cathy Zdroj:
African Business, 2000, č. 258, s. 37. Výtah:
Informace
o projektu centra pro design a vývoj výrobků PDDC v Keni, které založily
tkadleny. Záměry projektu. Role této podnikatelské skupiny při zlepšování
pozice keňských výrobků na světovém trhu řemeslných výrobků.
Partnerství mezi výrobci košíkářského zboží a PDDC. Kód:
MD/8/CERGE99 Název
originálu:
This election, offer voters facts, not campaign rhetoric Překlad názvu: Tyto volby nabízejí voličům fakta, a nikoliv rétoriku Autor:
COLE, Geoff Zdroj:
American Libraries, 2000, roč. 31, č. 9, s. 66. Výtah:
Studie se
zaměřuje na spolupráci mezi knihovnami a volebním politickým informačním
centrem Project Vote Smart. Jak plánovat kariéru kandidátů na politické
funkce. Jak poskytovat občanům fakta a informace, jak je informovat o politických
kampaních a o pozadí politiky. Koncepce celého
projektu byla navržená politiky, mezi které patří například Barry
Goldwater a George McGovern. Kontaktní informace. Kód:
MD/8/CERGE100 Název
originálu:
Banks embracing aggregation concept Překlad názvu: Banka zavádí společnou koncepci elektronické správy účtů Autor:
SCHNEIDER, Ivan Zdroj:
Bank Systems & Technology, 2000, roč. 37, č. 10, s. 10. Výtah:
Článek
vysvětluje partnerství, vytvořené mezi bankami a poskytovateli webových služeb
za účelem vytvoření integrované správy účtů zákazníků.
Partnerství mezi bankovní skupinou Citigroup a firmou Yodlee.
Optimalizace zakládání účtů, jejich elektronické správy a provádění
úhrad. Partnerství firmy Yodlee s firmou Corillian. Kód:
MD/8/CERGE101 Název
originálu:
Data aggregation poses risks Překlad názvu: Agregace dat představuje riziko Autor:
FERGUSON, Renee Boucher Zdroj:
eWeek, 2000, roč. 17, č. 40, s. 44. Výtah:
|
|