Novinky
V tomto čísle
Vás seznámíme s druhým největším producentem elektronických služeb pro
vzdělávání v managementu, zabývajícím se podporou zvyšování kvality
lidských zdrojů. Jedná se o téma, o kterém jsme již částečně
informovali ve stejné rubricepředchozího čísla Management Digestu. Pod společnou firmou FT KNOWLEDGE (http://www.ftknowledge.com)
představujeme soukromou společnost The Forum Corporation (http://www.forum.com), která v oblasti elektronických metod vzdělávání již
dosáhla světové proslulosti. Není bez zajímavosti, že její výdělky vzrůstají
od roku 1999 neustále strmou křivkou, a v roce 2003 její vedení předpokládá
nejméně trojnásobek původně miliardového zisku z nabízených programů a
produktů. Hlavní klientela této společnosti pochází ze Spojených
států amerických. FORUM
Corporation se však v současnosti soustřeďuje stále více na pomoc vrcholovým
nadnárodním společnostem v rozvoji jejich strategií výuky zaměstnanců, řízení
vzdělávacích institutů. Nabízí instruktorské služby, elektronické vzdělávací
programy, zavádění plánovitého zvyšování kvality výukových strategií
i jednotlivých programů a akcí. Společnost se sídlem v Bostonu,
Massachusetts, nabízí nové příležitosti pro americký trh elektronického
vzdělávání. Plynulý růst finančních výsledků společnosti se předpokládá
jak na domácím trhu, tak i v Evropě a Asii. Společnost uvádí tyto hlavní
důvody růstu zájmu o vzdělávací elektronické služby a produkty :
Společnost The FORUM Corp. byla založena v roce 1971, mezi
jejími strategickými partnery jsou v současnosti Harvard Business School
Publishing, Strategic Management Group, VIS Development Corp. Odborníci společnosti FORUM Corp. publikovali řadu článků
a knih, mezi jinými „Customer Centered Growth : Five Proven Strategies for
Building Competitive Advantage od autorů Richard Whiteleze a Diane Hessan.
Tento titul byl vybrán jako jeden z 10ti nejlepších knih svého oboru časopisem
Human Resource Executive Magazine. Mezi další významné tituly patří např.
kniha Davida van Adelsberga a Edwarda A. Trolleze, publikovaná v červnu 1999
pod názvem „Running Training Like a Business : Delivering Unmistakable
Value“. Společnost FORUM Corp. se také angažuje ve standardizaci
softwarových produktů pro dálkové vzdělávání (Distance Learning).
Spolupracovala např. s firmou Microsoft při zavádění modulu výměny vzdělávacích
materiálů (Learning Resource Interchange, LRN), který Microsoft nabízí jako
první LRN Toolkit, zajišťující partnerským organizacím dodávku plných
textů materiálů. |
|