Marketing
Název článku:
Marketing online
Marketing - online
Autor: Muhammad Tariq, K.
Časopis: Black Enterprise (BEN) ISSN 0006-4165, roč. 27, č. 2 (srpen 1996), str. 85-88
Stručný obsah:
Zatímco ještě před několika málo lety byl Internet pouze databází pro vojenské a
vědecké účely, dnes je to komerčně využívaný kolos, který se vyvíjí horentní
rychlostí. Pro malé podnikatele to znamená, že mohou díky Internetu výrazně
zvyšovat svůj podíl na trhu a zapojit se do konkurence s velkými a dobře
financovanými podniky. Jednou z možností, jak zintenzivnit obchodování pomocí
Internetu je využití přímého připojení na Internet. Taková služba soustřeďuje
rozličné malé obchodníky na Web serveru. Daniel Janal, autor Příručky k marketingu
- onlinu doporučuje zvážit následující skutečnosti:1. kvalitní a rychlé
připojení na Internet, 2. internetová adresa by měla být snadná k napsání i
zapamatování a 3. společnost, která služby provozuje, by měla mít zkušenosti v
oboru komercializace a reklamy ve vztahu k serveru.
Název článku: Become
an excellent marketing educator
Staňte se dokonalým učitelem
marketingu
Autor: Weinstein, Art
Časopis: Marketing News ISSN 0025-3790, roč. 30, č. 17 (12.8.1996), str. 5
Stručný obsah:
Vysokoškolští učitelé jsou orientováni na své pedagogické působení a na obory,
na které se specializují a které jsou většinou poměrně úzké. Přesto by učení
mělo mít vždy přednost. Dokonalé vyučování můžeme chápat jako třístupňový
proces. Jsou to příprava na hodinu, vlastní výuka a posléze její hodnocení.
Dokonalá výuka marketingu by měla obsahovat následujících pět prvků: 1. podání
informace, 2. zaujmutí studentova zájmu, 3. zaměření se na výsledek, 4.
nejrůznější inovační prvky, 5. plné angažování. Stejně závažné jako být co
nejlepším ve vyučování je i to, aby učitel byl stále plně zasvěcen v oboru. Pro
studenty je velmi prospěšné, když mohou se svým učitelem sdílet informace z
odborných časopisů a publikací, materiálů z konferencí, případových studií či
případy z praxe.
Název článku:
"Technocompetency" becoming a prerequisite for many students
Technické schopnosti se pro
mnohé studenty stávají základním předpokladem
Autor: Rubel, Chad
Časopis: Marketing News (MNW) ISSN 0025-3790, roč. 30, č. 17 (12.8.1996), str. 1,18.
Stručný obsah:
Profesoři marketingu se snaží vyučovat tento předmět stále lépe a efektivněji
přičemž využívají nejrůznější nové postupy a technologie. Studenti musí být
schopni pracovat s Internetem a orientovat se i v dalších nových technologiích, což
je prakticky považováno za předpoklad ke studiu. Profesor Steven W. Kopp, odborný
asistent marketingu university v Arkansasu tvrdí, že studenti Internet používají ať
už k tomu jsou svými profesory nabádáni nebo ne. Kopp se dále domnívá, že nové
technologie jsou vynikajícím pomocníkem při přípravě hodin a profesoři z nich
mohou čerpat také studijní materiály pro své žáky. Např. na newyorské universitě
existuje Web server, ze kterého je možné získat aktualizované informace o různých
společnostech a nových článcích. Universita Nebraska-Lincoln má v současné době k
dispozici CD-Romy a multimediální vybavení ve všech učebnách.